måndag 30 september 2013

Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

Hej!

Innan läste jag en bok som hette "Bröllops fixarens dotter - öppna ditt hjärta", men jag tröttnade på den boken. Så nu läster jag istället en bok som heter "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag". Det handlar om en tjej som blir lämnad av sin pojkvän för han tycker att hon är för ung för han. Det känns som att boken är riktad för ungdomar, jag tycker att man bör vara minst 13 för att läsa den. Jag tycker att den är väldigt spännande för jag gillar böcker som är verklighets berättande. Jag tror att jag inte kommer tröttna på denna boken för den är rolig samtidigt som den är lite sorglig.

Boken är skriven utav Sara Ohlsson och jag tycker att detta är en av dem bästa böckerna jag läst på länge för hon skriver väldigt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar