måndag 16 september 2013

Harry Potter och Dödsrelikerna

Just nu så läser jag Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag har snart läst ut den så man kan kanske inte säga att jag har några förväntningar längre...
Mina förväntningar innan var att jag trodde att den skulle bli bra... Jag hade rätt...
Harry Potter och Dödsrelikerna handlar om Harry, Ron och Hermione som är på uppdrag åt Professor Dumbledore, han vill att Mörkrets herre ska få ett slut så Harry, Ron och Hermione ska leta reda på Horrokruxer som kan hjälpa dem att förinta Mörkrets herre...
Under deras resa så blir det problem, Ron överger Harry och Hermione...
Jag tycker att man ska läsa denna bok för att fatta var jag babbla om...
Här är en bild på bocken som jag läser... Om det varit jag som designade framsidan så skulle den se helt annorlunda ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar